Tisdag

Har gått väldigt fort. Hade bara 1 normal lektion idag. Matte var det och jag gjorde faktiskt nåt den här gången. Sen hade vi bara 20 min geografi för vi skulle på nåt grejjs i aulan. Och ingen svenska för att vi skulle på saga och lyssna på en föreläsning om Homosexualitet typ. Efter det hade jag skytte, det gick röööv idag. Kändes kanon, men skotten tog verkligen inte där jag trodde jag tryckte av. Man har sånna dagar ibland, hoppas de går bättre imorrn.. Sen var det fys, där spelade vi innebandy och badminton :) Jag älskar badminton :)
Efter det så har jag inte gjort så mycket mer, Sandra var här en sväng, vi gick ner på Konsum, jag och mitt coca cola beroende.. Jag köpte en cola om ni inte fattade det.. Sen upp hit igen och vi gjorde typ.. Inget ;P Det är vi bra på :P
Nu blir det film, eller kanske lite plugg, har naturprov imorrn.

Plugg - Film - Dusch - Film - Datanörda - Vara social - Säng

Typ nåt sånt skulle jag tro.


Alla är modiga när fienden flyr.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0