Tisdag kväll

Offrar mig för ett sista inlägg för idag. Jag började att röja på rummet förut, men mer än så blev det inte. Dammsugaren får göra sitt jobb imorrn kväll och jojjo med. Att göra klart.

Och nu över till dagens I-lands problem:
Nu sitter jag här å har vädringsluckan öppen å fryser. Men då tänker väl ni att jag borde stänga den. Men stänger ja den så blir det så varmt så att man inte kan vara i rummet. Och sänker ja värmen ett snäpp på elementet, då blir det svinkallt. Elementet funkar bara om jag har på högsta värmen. Så därför får jag leva med att öppna å stänga vädringsluckan stup i ett.

Nu blir det duschen. Sen en film kanske.

That´s it.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0