Torsdag kväll

Har varit nere och skjutit. Det gick väldigt bra idag så det kändes underbart! :) Ändrade på en del saker också. Bakkappan, skytteglaset och sen så ändrade jag på hur jag har vänster-armen. Blev en jävla skillnad kan ja säga, fast bara till det positiva :) Det kändes mycket stadigare och så, så det känns kul :)

Vi har haft en kulturvecka på hjalmar. Allt mellan lady & lufsen lunch till  öppen scen och krigsfilm. Spännande. Men jag kan säga att filmen jag, Sandra å Elin såg var sådär. Infödd soldat hette den. Slutade kvart i 1 idag, göttttt! Gick hem till Sandra en sväng och sen upp till sörgård.

Nu blir det lite kvällsfika, sen plugg plugg plugg och åter plugg.. Eftersom ja inte kunde göra naturprovet i onsdags så ska ja göra de imorrn. Sen så har jag engelska redovisning ( jag har inte börjat på arbetet än ) och som ett stort + i kanten så har jag prov i svenska imorrn. Språkhistoria. Kul. Int.

Nu ska ja göra nåt vettigt.
Hejs

Kommentarer
Postat av: Terese

Fin blogg :)

2009-02-12 @ 23:44:15
URL: http://fantasidif.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0