Ännu en lista

Senaste:

Personen du pratade med telefonen? Mamma
Personen du fick ett SMS av? Linnea
Låten du lyssnade på? Live forever
Som du åt? Kina mat
Som du drack? cola
Filmen du såg? Vette fan


Årets:

Snällaste? många
Snyggaste? Sandra ;)
Bästa förhållande? pass
Bästa vänner? Sandra, Elin, Linnea
Roligaste kväll? Har haft många roliga kvällar ;P
Älskling? Vännerna

Antingen eller...

Långa eller korta förhållanden? Långa
Puss eller hångel? båda?
Strul eller förhållande? Förhållande
Fest eller hemmakväll med familj? fest
Vänner eller flickvän/pojkvän? Båda
Dator eller TV?  Dator


Under den senaste vackan har jag:

1.Varit full? Med tanke på att det är måndag idag såå, nej
2.Snusat? Ikke
3.Rökt? inte det heller
4.Hållit någon i handen? nää
5.Hånglat? nää
6.Haft sex? nää
(Vad duktig jag känner mig)


Just nu:

Vem saknar du? underbaraste vännerna <3
Vem är du kär i? *Censur*
Vem tänker du på? För mycket..
Hur känner du dig? Trött
Vad vill du helst göra? SOVA
Vart vill du vara? Helst hemma i x-är med alla underbara vänner!


Kryssa i...

Kär?  ja(x)   nej ( )
Singel?  ja(x)   nej( )


Avsluta meningarna...

Fösta gången jag var full... var ett tag sen :P
Jag vill... alldeles för mycket..
För två dagar sen... var jag hemma
I natt ska jag...  försöka sova
I morgon... är det tisdag och då kommer jag att åka till Ström

Kommentarer
Postat av: Line

roligt att läsa :)

tror jag tar den från dig om det går bra :D

2009-01-13 @ 23:51:45
URL: http://fineliine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0