Fredag natt

03.25

Ikväll har ja inte gjort så mycket. Jag och Sandra har haft en feeeet dag idag ;P Ordagrant verkligen :P
Och kollat på flera filmer, pratat och varit allmänt dryga :P

Jag är trött, jävligt trött. Höll på att somna förut när vi kollade på film, det var inte långt ifrån alls.

Micke skjutsade mig och Sandra förut, han fick bensinstopp, det var lite kul tyckte jag :P Jag fick styra bilen, medans micke å sandra knuffade på till Q8, det var en liten bit mohaha! ;)

Nu snart ska jag sova. Det är meningen att jag ska upp vid 11 för att jag ska ta ett till hål i örat imorrn, tror jag. Har 3 i det vänstra, så skulle vilja ha ett till i det högra så har ja två där :P Jag ska ta ett till nån gång uder den snaraste framtiden, kanska imorrn, det märks.

03.31

I´m back on track tror jag, eller hur man nu säger...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0