Jag lyckas tamefan med allt

Jag fick hela min klass att asgarva jättemycket i typ 10 minuter åt mig på sista lektionen. Det ringde i mobilen och jag sprang ut för att jag skulle svara, jag trampar snett och ramlar. Det såg säkert kul ut haha :P Det värsta var att jag skulle skjuta uttagningen till skyttiaden idag. Jag sköt den, trots att jag inte borde ha skjutit med foten, men jag kunde inte missa den heller.. Efter att jag hade skjutit gjorde det så ont i foten att jag inte stod ut så då skjutsade husmor upp mig till akuten, där kollade han på min fot. Den är blå och hyffsat svullen kan ja säga. Ont. Så nu hoppar jag runt på kryckor -.-

Kom även nyss hem från Sandra, har varit där och spelat lite GH :)

Även att jag fick knark-klassade värktabletter på akuten förut xD

Nu ska jag snart sova, känns inte som att det är nån större mening med att sitta uppe. Och jag börjar faktiskt på att bli lite trött :P

Natti!


Kommentarer
Postat av: Erika

Så det kan bil!

2009-01-10 @ 14:28:17
URL: http://budgetshopping.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0