Nu och då

Har du förändrats? (DET VET JAG ATT JAG HAR)

Du som liten
1. Vad hette din första bästa vän? Hanna Mattsson
2. Vad hette din första kärlek? Det måste ha varit Fredrik :P
3. Vilken var din favorit rätt? Morfars köttfärssås
4. Vilken var din favorit färg Blå
5. Vart bodde du? X-är
6. Vad tyckte du var det bästa som hänt? Att få vara hemma hos Hanna antar jag..
7. Vad tyckte du var det värsta som hänt? när jag bråkade med folk folk om Hanna för att jag ville ha henne för mig själv haha..
8. Ville du bli när du blev stor? Veterinär
9. Vem var din favorit? Hanna
10. Vilket godis tyckte du bäst om? Äntligen lördag eller vad den påsen nu hette

Nu.
1. Vad heter din bästa vän? Sandra, Elin och Linnea
2. Vad heter/hette din senaste kärlek? ...
3. Vilken är din favorit rätt? Skräpmat..
4. Vilken är din favorit färg? Svart
5. Vart bor du? X-är å Strömsund
6. Vad tycker du är det bästa som hänt? Vettefan..
7. Vad tycker du är det värsta som hänt? HANNA HANNA HANNA SAKNAR DIG :'(
8. Vad vill du bli? Inte en jävla aning
9. Vem är din favorit? Sandra och Elin kanske.
10. Vilket godis tycker du bäst om? beror på humöret..


Kommentarer
Postat av: Vicke

ja, en viss skillnad är det, men blå färg är finare en svart

2009-01-21 @ 07:22:45
URL: http://vickebloggarigen.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0