Onsdag - kort dag

Även att jag nyss läste igenom mitt inlägg som jag skrev igår, och även att jag blev tårögd själv :S
Ett tecken på saknad, Hanna <3

Onsdag var det ja.
Halv-sov genom hela tyskan, vi skulle läsa våra böcker som vi hade börjat med. Men det var inte lätt när ögonen åkte ihop och texten blev suddig och dubbel :P
Haha, sen hade jag natur. Där somnade jag mohaha! Fast bara en liten stund, Sandra knuffade till mig lite och jag flög upp av stolen x) Jag har haft en trött dag idag :D Slutade 12.10, efter det gick jag, Sandra, Elin och Micke på byn en sväng. Införskaffade mig 2 böcker :) Sen dissade de mig och Sandra och gick hem antar jag :P
Då gick vi hem till Sandra och bakade Toscakaka :D MUMS! Sen bäddade vi ner oss i soffan med filt och kollade på tv å pratade, myyys :)
Sen efter en stund gick jag upp till sörgård, där sitter jag nu och väntar på att få gå ner och skjuta! :)
Ska se hur det känns i foten då, men det ska nog gå bra :) Lite ont dör man inte av..

Skriver mer sen ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0