Söndag

Jag är i Sävsjö som sagt. Jag har tidsbrist och trodde att jag inte hade nåt internet, men där hade jag fel. Vandrarhemmet vi bor på har trådlöst internet, liiiit gött!
Och det gick även skitbra att skjuta idag. Jag sköt nytt pers! ÄNTLIGEN!  Gött Johanna! :) Nervös var jag också, trodde jag hade skakat sönder på de 10 sista skotten, men det gick bra, avslutade med en 97 serie :) Nu är jag glad. Fick även en pers 10:a av Micke :P

Imorrn har jag sen skjuttid, får se hur det går då :)
Jag hinner att springa i lite affärer innan jag ska skjuta, jag är i stort behov av nya skor. Det är hål i båda hälarna i mina, så man blir både blöt och kall om fötterna xD

Kommentarer
Postat av: josefine

Trevlig blogg! :) Ta gärna en titt på min :)

2009-01-12 @ 15:09:12
URL: http://josefineff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0