Torsdag

Jag lever. Eller nästan ialf. Var och tränade en sväng förut, det gick dåligt.
Men kul hade jag igår! ;)
Måste även säga att jag fick en raket på mig igår, den träffade mig nästan i ansiktet.
Vi tände den och den flög iväg jättesnett och träffade mig på överarmen, jackan jag hade på mig gick åt helvete, tur att det gick så bra som det gjorde ändå, för tänk om den hade träffat mig i ansiktet.. Det var en nära döden upplevelse nästan. Det kändes som att hjärtat stannade på mig. Jag blev en aning rädd, för jag såg att den flög rakt emot mig, mer än så hann jag inte tänka föränns den träffade överarmen. Tur att det gick så bra som det gjorde som sagt.

Jag lever, tur är väl det ;P

Kommentarer
Postat av: jocke

:) kan du ge mig något tips vad jag mer kan skriva om eller förändra på min blogg för att du ska gilla att läsa den och så. adda min msn så kan vi snacka mer där kanske? [email protected]

2009-01-01 @ 16:07:46
URL: http://joockeez.blogg.se/
Postat av: Johanna

Läskigt där med raketen :/



:)

2009-01-01 @ 16:57:31
URL: http://jooohannah.blogg.se/
Postat av: Guldregn

Du, Missa inte min tävlingsblogg! Just nu kan du vinna en jättesöt klänning ifrån H&M! och ALLA får vara med!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0