Uppdatering hallelujah

Idag är det lördag och det har varit en otroligt seg dag. Vaknade vid 12, hade lite ont i huvet. Men de gick över efter att jag druckit ett otaligt antal vattenglas. Men nu är de fin fint.

Jag var ju som sagt ut igår och hade kul, till en viss del.. Var tillbaka vid kvart över 3, däckade i min säng och sov som  en liten gris. Underbart.

Jag har även tagit tag i rummet på sörgård.  - Jag har städat
Väldigt behövligt. Jag har tydligen en matta också, den såg man inte innan xD Likaså med skrivbordet, det var saker överallt. Det är helt sjukt hur mycket grejjer man kan får plats med på 7 kvadrat ;P

Nu ska jag se klart Avril Lavigne - Live in Toronto ;)
Hon är bättre live än vanligt tycker jag, så kan väl inget annat än rekommendera den :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0