en lista till

10 frågor om dig själv
fullständiga namn? - Johanna maria basth
när fyller du år? - 17 november
några utsmyckningar på din kropp, isf vad? - piercingar lite här å där
vad gör du helst en lördag kväll?  - beror på med vem
vad har du på dig just nu? - Mjukis
vilken årstid är bäst? - riktig sommar
hur ser den perfekta morgonen ut för dig? - jag får sova tills jag vaknar av mig själv
vad är du bra på? - haha, lite olika
vem älskar du mest på denna jord? - jag vet inte
sover du hellre själv än tillsammans med någon? - nej

10 frågor om sex och kärlek
är du singel? - nej
haft något seriöst förhållande förut? - ja
tror du på kärlek vid första ögonkastet? - ingen aning
är du oskuld?  - Nej
kärlek eller sex? - både
har du varit kär i någon yngre? - ja
i någon äldre?  - ja
när strulade du med någon senast? - haha
har du varit riktigt kär i någon? - ja
vad tänder du på? - dörrmatta

10 frågor om dina vänner
vem är din allra bästa vän? - Linnea
vem vet allt om dig? - Linnea
vem är den roligaste av dina vänner? - haha beror på :D
vem är snyggast av dina vänner? - vet inte ;P
vem är mest partyprisse? - majja :P
vem är den du helst har filmkväll med? - de som ja brukar :)
vem av dina vänner är mest "evil" ?  Elin ;)
kan du skratta med någon av dina kompisars syskon?  - haha, ja.
vem röker av dina vänner? - flera :P
du ska träffa en kille/tjej du tycker om, vem tar du med? - bara jag?

10 frågor om din familj
vem står dig närmast? - vet inte
har du bra kontakt med båda dina föräldrar? - det tycker jag
vem är farligast i din familj? - haha, skorpan :D
vem ser roligast ut i din familj?- jag :p
vem är coolast? -  skorpan :P
har ni några djur? - 1 hund
vem har du mest gemensamt med? - vet inte
vem står för underhållningen? - både
vem sover du oftast med? - mig
roligaste kvällen med familjemedlem? - ingen aning


10 frågor om idag
vad har du gjort? - jobbat å skjutit
har du varit glad idag? - har ja nog
har du varit ledsen idag? - nej men arg
har du gjort något bra idag? - ja
har du slått någon idag? - pappa, bara för att jävlas
vad ska du göra nu? - sova
vad har du ätit idag? - mat
har du gjort något dåligt idag? - har ja säkert
har du duschat idag? - ja
är du trött nu? - njae


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0