Tisdag

Känner att jag måste skriva ett inlägg om idag också..
Gick upp 10, började att jobba 12 idag :D Men det var stressigt, huuua! Det var jättemycket folk hela tiden.. Och det blir ju så fruktansvärt varmt där bak i köket och bland disken.. Det är ungefär 40 grader vid disken, där jag är mest. Då blir man lite svettig :P Höll på att svimma för nån dag sen, det blev bara svart och sen började det att snurra. Jag hade druckit för lite :P
Jaja, jag triva jättemycket ialf :) Och idag när jag slutade fick jag en såndär jättegod glass ;)

Efter att jag kommit hem, åkte jag nästan direkt till skjutbanan, idag gick det faktiskt ganska bra :)


Mohahaha, hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0