Tisdag

Har suttit å dampat på internet i över en halvtimme, sen funkade det.

Idag blev jag bjuden på en bananasplit. Ni är så snälla och goa emot mig, det är nästan omänskligt, jag trivs jättemycket :)

Sköt förut även, det gick bra.. Sköt 4st 49:or i rad i liggen, väldigt bra för att vara mig. Ståenden gick skapligt också. Ska bli spännande å se vad jag kan skjuta i 3x20 i Eda imorrn.

Det är alltid jag som ska vara den starka, alltid jag som ska bita ihop när det är svårt. Men när inte jag orkar bita ihop längre, hur ska det då bli? Jag är inte mer än en människa, jag orkar inte hur mycket som helst.. Men det här är bara en piece of the cake.

1000 tankar, 1 Johanna, 1 verklighet. Jobbigt.

Jag har tänkt väldigt mycket på 2 personer, det är så otroligt svårt att veta, jag har ingen aning om vad jag ska göra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0