Måndag

Har kollat på Beck ikväll för ovanlighetens skull.

Idag har jag varit med Linnea :) Vi har badat :D Först var vi hemma hos henne å fikade, sen åkte vi hem till mig, sen gick vi ner till älva ;P Jag var först i, det var inte så kallt i vattnet faktiskt, men det tyckte Linnea som halvt dog xD Skorpan var med å badade också, sööööt! Sen hem till mig igen, där spelade vi GH, sen spelade vi lite badminton, men det blev mest flumm så det gick inte så bra x) Och så har vi pratat en massa onödigheter :) Min vän :)

Nu ska jag snart sova, ska lägga in lite bilder på bilddagboken först tror jag. Imorrn ska jag nog vara med Linnea igen :)

Jag har bränt mig på ryggen, bara så att ni vet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0