Måndag kväll

Har suttit i 3 timmar med jävla matten och inte blev jag så mycket klokare för det, ytterst lite. Det kommer inte att räcka till imorrn ialf :( Inte om hon ska ge mig en så svår som hon gjorde sist, uppgiften fanns inte ens med i boken.. Ge mig sånna som jag kan någorlunda istället, jag gruvar mig nåt så otroligt.. Jag måste klara det, jag måste! Och klarar jag det på onsdag så ska jag hem den dan också, så skiter jag i att kolla på studenten iår. Imorrn första lektionen gäller det, måste klara! Annars får vi prata och fixa andra tider då jag kan göra det.  Innan onsdag eller torsdag. Varför föddes inte jag som ett mattegeni för? Det är så frustrerande när man inte kan och det bara står en massa parenteser, siffror och bokstäver som man inte förstår vad de betyder eller vad man ska göra med dem..
Matte B - för de som vill dö i förtid.


ååh, jag var ner å sköt med den nya stocken förut. Det var underbart, det kändes hur bra som helst. Jätte annorlunda, men på ett positivt sätt. Har nog aldrig luggit å skjutit så bekvämt som idag. Då satt skotten där de skulle också. Och ändå så har jag bara ställt lite snabbt, ska justera en hel del saker sen också. Det känns kul! Nåt som är positivt ialf.
Och pappa kommer hit om typ 21 timmar eller nåt :)

Håll tummarna för mig imorrn!

Kommentarer
Postat av: annsan_s

Vill du ha mer besökare till bloggen? Bli medlem här.Tjänsten är helt gratis.

Som ny medlem får ni 1000 besökare, 2000 bannervisningar och 2000 textvisningar



http://www.bloggplus.se?r=58155

2009-06-10 @ 18:38:47
URL: http://annlouises.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0