Tisdag

Den här dan har gått både fort och segt. Matten idag gick otroligt segt, samma med geografin, höll på att somna där mellan alla redovisningar. Svenskan gick fort, men jag fick gå en halvtimme tidigare :D Fick även reda på att jag hade ett starkt G i svenska B, irritersamt. Jag kan egentligen bättre men jag är för lat! Skyttet gick fort, sköt 100 skott i ligg idag, det gick inte bra alls. Usch! Ingen stock har jag fått. Ringde Martin förut å bad om kollinummret, det fick jag ialf. Så det är skickat ändå, framsteg! ;P Jag tror inte att det kommer imorrn, men på torsdag lär det att vara här..
Brännboll på fysen idag. Det var nåt utöver det vanliga ;) Kul var det haha! Vi utklassade ettorna å treorna :P Jag gjorde 1 frivarv ialf ;P Brännboll är kul! :)

Nu sitter jag här i morgonrocken, har nyss kommit ur duschen. Ikväll ska jag STÄDA och bädda rent i sängen. Ska bli gött att lägga sig där å bara sova sen..

Tänk om man bara kunde sova ända fram tills på onsdag, då när man slutar. Och hoppas på att matte resterna gör sig själva, önsketänkande!

Om en vecka är pappa här :)

Nu ska jag ta tag i mitt liv, MOHAHA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0