Torsdag

1 enda ynka lektion idag. Där kollade vi på film. Slappt. Sen raka vägen ner till skjuthallen. Ringde några samtal där. Första samtalet blev med en besvikelse. Andra samtalet till DHL slutade bra. Det har varit krångel med hemsidan därför fanns den inte med där.. Min alu stock var i Sundsvall så den skulle komma imorrn, till sörgård :) Då blev jag glad, riktigt glad. Marie å Kjell-ivar också för den delen. Men mest jag mohaha. Så då kunde jag gå därifrån med ett leénde.

Nu ska jag plugga, eller nä det ska jag inte. Jag ska speeela! ;P

Kommentarer
Postat av: schnabel

kul att det gick så bra med stocken!!



spelnöööörd:)

2009-06-04 @ 20:49:21
URL: http://schnaabel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0