Idag är det onsdag

Jag tvättar, det gör jag, för fulla muggar t.om. Har lagt i 2 maskiner, när de är klara ska jag tvätta 2 till. Mycket tvätt den här gången..

Slapp dag i skolan.. Tyska först, där skulle vi hålla på med starka verb, astråkigt.. Sen natur, där kollade vi på en film om kloning. Det var heller inte speciellt ansträngande.
Tänk er 2 Johannor, MOHAHA! Sen till gympan, där hade vi dans, DANS. Det är inte min grejj, absolut inte. Mina ben och fötter gör inte alls som mitt huvud vill x) Jag är kass!  Men en massa skratt blev det minsann, jag och Sandra höll på att avlida nästan :P Haha, jag diggar mitt citat där en gång :P
 Sen har jag gjort en massa onödiga och nödvändiga saker.

Det här känns ganska bra faktiskt, har nästan kommit över dig, det pirrade inte längre när jag såg dig. Det kanske är ett tecken.. Man kan väl hoppas på det.

Gullunge..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0