Lördag

Haha, jag diggar mitt förra inlägg x) Jag var inte nykter när jag skrev det, har inte ens ett minne av att jag satte mig vad datan när jag kom hem igår. Men så är det.

Vaknade 7 i morse, jag vet inte varför med tanke på att det blev ganska sent igår. Jag kände mig fortfarande full när jag vaknade. Då var det så natt min mobiljävel var spårlöst borta. Jag vände upp och ner på hela rummet i ren panik. Jag trodde att jag hade tappat den igår. Då ringer jag till mamma, för jag vet att hon är vaken och ska på jobbet.  Jag ringde å sa att hon skulle ringa på min mobil för att jag inte hittade den. Hon ringde och jag hörde mysteriet på greveholm spelas, det var en lättnad kan jag säga. Telefonen hade på nåt vis lyckas hamna under madrassen.
Sen la jag mig å sov i nån timme till.

Nu ska ja fördriva lite tid på king.com

Sen ska jag träffa snik-Sandra som aldrig dök upp igår haha ;P


MOHAHA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0