Lördag

Idag har jag vart i Karlstad igen, men denna gången på tävling.. Det gick bra förutom ett skott. Precis när jag skulle ta ner geväret så bara small det av blev en aning chockad. En sexa vart det, men det kunde lika gärna ha varit en bom.. Det var synd, för annars hade poängen varit ganska bra :/ Jag blev tvåa ialf.. Dryyg dag, kom hem efter 7 nångång.

Imorrn åker jag upp till Strömsund igen.. Jag har inte börjat packa än, BRA. Det får jag göra imorrn, jag är otroligt trött.
Får se om jag hinner blogga innan jag åker imorrn, men det tvivlar jag på.. Isf är jag tillbaka på måndag x)

Du är så söt! :)

Kommentarer
Postat av: sara

söt blogg:)

2009-03-08 @ 12:23:38
URL: http://ssarajohanssons.blogg.se/
Postat av: Anonym

Coolt med skytte gymnasie =)



Hoppas du haft en fin helg!

/ Makrillen

2009-03-08 @ 19:33:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0