Måndag

Jag lever. Inte riktigt men nästan. Kroppen lever, men inte mitt huvud. Fy fan vad trött jag är.
Kvart i 5 i morse var vi i Strömsund igen, sen var det bara att pallra sig i väg till skolan. Inte mycket sömn inte, detta resulterade en zombie jojjo i skolan. Huua! Jag halvsov mig igenom lektionerna, på engelskan hade vi en test på ett gammalt nationellt prov. Hörövning. Jag hängde inte alls med.

Efter skolan och upp-packande av skyttesaker så kom jag till Sörgård i hopp om att jag kunde sätta mig vid datorn. Och sen sova. Ikke. Eller jo. Kunde bara vara inloggad på msn. Resten var helt cp. Allt var bara vitt. Satte mig vid en av sörgårdsdatorerna. Inte kul. Hela min dator mår inte så jättebra. När jag startade den förut så hade jag fått 2 trojanska hästjävlar virushelveten! Utan att ens ha gjort nåt.. Nu vet jag vad jag ska göra ikväll, leta igonom varenda jävla fil och mapp i datorn för att kunna ta bort virusen eftersom virusprogremmet inte kan det för filerna byter namn. Åh vad kul det ska bli. Inte.

Om 2 veckor får jag stocken wihoo! :)

Just det, kanske ska berätta lite om JSM också. Delade rum med Rebecha och Vicky :)
Skyttet får jag väl vara nöjd med. Jag sköt för många åttor, men det kompenserade jag med en massa tior. Avslutade med 8st raka tior, det kändes gött! :)

Nu ska jag sova bort alla mina bekymmer, med ett sant nöje!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0