Nu är jag här igen

Just precis.

Var och sköt för andra gången idag. Fick även iväg den sista serien som skulle skjutas under tiden jag var hemma. Gick väl hyffsat, serien skulle decimaltolkas för jag gick tydligen upp i stå elit.. Men i helpoäng var det 194  :) Uuud vad jag hann bli sur innan det funkade. Tur att det inte syntes på mig ;P

Färjestad vann mot Brynäs med 2-0 HÄRLIGT!

Snart ska jag bege mig till sängen, ska upp ganska tidigt för jag ska till Karlstad och göra av med lite pengar :)
Men först ska jag knarka låten några gånger till, så jävla bra!

Godnatt på er!

Kommentarer
Postat av: schnabel

brynäs är bäst!

2009-03-08 @ 09:41:11
URL: http://schnaabel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0