Onsdag

Imorrn har jag planerat min död. Eller kanske inte jag, men min svenska lärare. Jag ska göra talet imorrn, nationella i SvB. Jag är så gott som död. Även fast jag kan talet ganska bra så är jag rädd för att få hjärnsläpp som jag brukar. Det får inte hända, då skäms jag ihjäl. Tänk på mig mellan 12.20 - 14.00. Där kommer jag förmodligen dö av hjärtklappning xD Men jag får hoppas på det bästa positiv som jag känner mig. Hmmmm.

Idag har varit en bra dag. Inte allt för ansträngande lektioner. Tyska. På naturen kollade vi på en dålig film. Och på gympan var det dans, men jag valde att "gå" till Dollar istället. Tur att man får göra det för läraren :)
Efter skolan var jag, Sandra och Elin feta. Vi åt strips å kebabsås på Corner. UNDERBART.
Sen gjorde vi andra roliga saker :) Har även sett låt den rätte komma in ikväll. Såg den med Sandra och Emma :) Filmen var bra.

Nu ska ja läsa igenom talet ett par gånger till, sen väntar king.com eller nåt annat onödigt ;P

Kinderägg x)

Over and out

/ jojjjjj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0