örrk mä, nej

ååh.. När jag beställde stocken så sa Martin att han hade 2 stycken på lager. Så nu har jag väntat på att få en avi så at jag kunde hämta ut den nångång. Men ikke. Pappa ringde han idag, då sa Martin att han inte hade några i lager. Det innebär att jag måste vänta ytterligare några veckor, och jag kan inte börja träna och ställa in allt som ska ställas in. För jag har inte stocken, då blir det ganska svårt. Och sånt tar tid att få rätt också. OCH så måste jag förmodligen hem å hämta stocken när den kommer, för mamma å pappa vill helst inte skicka den på bussgods. Men får se om ja orkar övertala, jag har definitivt ingen lust å åka hem enbart bara för å hämta den. Jag hade ju förväntat att den skulle hinna å komma innan jsm, för då kunde nån i klubben ha haft den med dit åt mig. Men så blir det inte. Det blir aldrig som man tänkt sig, aldrig.

Liiit lett


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0