Söndag

Jag skrev först lördag som rubrik, men jag kom på att det inte var riktigt rätt.

Igår kväll var jag hemma hos Sandra. Vi kollade på melodifestivalen med Emma och deras mamma.
Det var en jävla tur att inte ugglas vann, fy faan. Då hade inte jag suttit här idag. Då hade jag luggit död i en snödriva nånstans. Fel låt vann, med vadsomhelst, bara att det inte blev ugglas. Jag hejjade på Heat jag, deras låt var bäst :)
Sen kollade vi på en Wallander film, den var bra :)

Idag har jag inte gjort så mycket. Majja och jag var på byn en sväng, sen åt vi på sibylla :)
Jag har bytt glödlampa, det är andra gången den här veckan som den går xD
Har även renskrivit mitt svenska pm, talet kommer vara det värsta jag har gjort i mitt 17,5 åriga liv. Jag kommer helt seriöst att därframme.

Nu ska jag fördriva lite tid på king.com x)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0