Tisdag

Har nyss kommit från fysen, bollspel. Halva tiden innebandy och andra halvan badminton.
Och jag har ont.
Jag måste verkligen kolla upp den foten igen, jag stukade den i mitten på januari, och den är fortfarande öm när jag går, och när jag lägger tyngen där när jag skjuter , och så är det som en stor hård knöl där.. :/
Dö fotjävel dööö

Jag har ångest, matte-ångest.. Alla rester måste vara inne och godkända innan vecka 20, hej IG!!
Jag hatar matte B, tur att jag slipper C kursen nästa år..
Jag vill, men jag kan inte. Jag fattar inte och inte får man nån hjälp heller.
Jag vill gräva ner mig och komma upp igen när vi har sommarlov, är så otroligt trött på det här.

Åh vad jag är på dåligt humör.
Fy fan.
Jag orkar inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0