Tisdag

Har inte kunnat bloggat för internet linan på sörgård har varit helt död. Men nu funker det.

Nyss kommit från fystesterna. Hejjja jojjo!! Jag ska bli biff under lovet.

Igår hände det inget speciellt, var i skolan, gjorde inte så mycket där. Sen sköt jag, det gick mindre bra om man säger så.
Efter det så var jag på sörgård, hel livat må jag säga, int. Astråkigt när internet var dött.  Då ägnade jag en hel timme till matten, nästan lite stolt faktiskt. Men jag fick lite hjälp, annars hade det inte gått så lätt ;P Innan det så städade jag rummet, proud me. Sen ett x antal mia å klara avsnitt :)

Idag tisdag. Matte"prov". Hallelujah, ännu mer rester till samlingen jag redan har :O
På geografin kollade vi på en film som fick en att tänka lite. Sen slutade jag. Var meningen att jag skulle skjuta också, men jag hade bättre saker för mig då. Majja å Vicky blev piercade i läppen av Elin, det blev bra på båda :)

6 dagar :)
8 dagar :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0