Tisdag

Kom nyss från fysen :)
Den här tisdagen har varit som alla andra tisdagar. Fast med lite mer skratt skulle jag tro. Speciellet på träningen förut haha!

Satte i ringen i smileyn igår, ni får se senare om jag orkar lägga upp en bild :P
OCH igår var jag väldigt duktig. Jag pluggade engelska! Gjorde klart Stockholmsresan och Shakespeare grejjset. Duktigt. Och så gjorde jag även praktikrapporten, ännu mera beröm till mig! Nu ligger jag inte efter lika mycket längre, men det är ändå en massa som ska lämnas in nu som jag inte är klar med, men det är lugnt, engelskan är gjord, då är det mesta lugnt. Geografi-fördjupningen ska in på torsdag, där ligger jag inte så bra till om man säger så, fast det är inte mitt fel. Det skyller jag på de andra i min grupp ;P Sen så har jag väl matterester sen förra året, de måste jag också göra annars kommer jag få ig i matte B, det vill jag inte så jag ska försöka ta igen det med så fort som möjligt.

Ikväll ska jag nog inte göra så mycket. Göra så lite som möjligt med andra ord. Sånt är jag bra på.
Kolla på en film eller nåt, kanske spela lite tv-spel x)

gulligull :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0