Torsdag

Tiden går. Det är bra för då närmar sig påsklovet vecka 16. Längtar! Det är faktiskt endast 91 dagar till sommarlov, hjälp vad det går fort. Och sen är det bara 1 år kvar, jag har inte en enda blekaste aning om vad jag vill göra efter studenten..

Slutade 2 idag, som jag gör alla andra torsdagar. 2 lektioner idag, varav vi tittade på nån usel film om jordbruksekonomi eller nåt sånt.. Sen geografi, där fortsatte vi med fördjupningen. Som skulle ha vart inlämnad idag. Till veckan lämnar vi in våran eftersom vi inte är klara.

Har nyss fått i mig en tallrik nudlar, inte det bästa man kan äta men.. Eftersom att det är äcklig ungspannkaka här på sörgård så blev det så. Om 30 minuter ska jag ner i sporthallen på fys. Efter det ska jag ner i skjuhallen på träning i 2 timmar. Det känns ganska lätt att gå ner dit, för det har gått bra på sista tiden.

Nu ska jag plugga lite innan jag byter om och går ner i sporthallen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0