Torsdag

Ont i magen var det ja.

Idag har jag, Elin å Sandra faktiskt gjort våran samhällsredovisning. Haha.
På geografin gjorde man typ inget, hade en vikarie idag. Pelle. Han visste knappt vad vi skulle göra så det blev bara nåt. Vi gick efter halva lektionen, man gjorde ändå inget vettigt. Efter den lektionen slutade jag för dagen, MEN hör och häpna! Jag var social med Sandra så jag följde med på hennes spanska lektion xD Det kommer nog aldrig att hända igen x)

Jag måste berätta om min lilla incident på Ica igår xD Jag skulle ta ner en makaronpåsa från översta hyllan, jag fick sträcka på mig, men ja nådde. Sen så bara ramlade det ner en påse från andra hyllan, jag nuddade den inte ens. Påshelvetet sprack så det var makaroner överallt. Vad jag skämdes då. Den bara ramlade.. xD

Nu håller jag på att packa lite, åker till Alvesta ikväll vid 22.30. En bussresa som beräknas ta 14-15 timmar, sen ska jag skjuta JSM på lördag, och upp hit igen på söndag afton, men vi är framme på måndags morgonen nångång. Jag kommer att tillbringa ca 30 timmar i buss under helgen, vilket liv man har xD Underhåll mig gärna med sms :P
Hoppas det går bra därnere! Kul kommer det bli ialf :)
Och jag hoppas, verkligen HOPPAS att min jävla stock har kommit så han har den med dit.. Men jag ska inte hoppas för mycket, då blir jag bara besviken.

Nu ska jag packa lite mer.
Jag återkommer på måndag, om jag inte mobilbloggar ;P

Ha det förträffligt, för det ska jag! ;)

Kommentarer
Postat av: schnabel

haha jag hittade inte nån bättre:)

2009-03-19 @ 23:27:09
URL: http://schnaabel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0