Trallalala

Jag har vart uppe sen 9 imorse, det är väldigt bra gjort av mig, med tanke på att ja satt uppe vid datorn halva natten :P
Har nyss kommit ur duschen, ska snart föna håret, sen ska jag äta. Är svinhungrig xD Fast maten är inte framme föränns halv 3.. Hoppas det är nåt gott, annars blir det nudlar :P

Jag har ont i magen, och jag blodade ner sängen inatt. Blödde näsblod, så jag måste bädda rent.



Kiss-paus :P

Sitter och lyssnar på musik och kollar på finalerna i Eskilstuna, får hoppas de kommer gå bra för nån skyttegymare med :)

Lyckades även mörda ett av mina stora ljus igår, det bara slocknade, fast jag kanske bidrog till att det gjorde det xD
Jag var nog en pyroman i mitt tidigare liv haha! x)
Ikväll ska jag Sandra, Elin, Micke och kanske Emma hitta på nåt, får se vad det blir :)

Nu ska ja göra nåt som är mer vettigt.
Tjo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0