Ännu ett söndags inlägg

Att ligga i sängen med datorn på benen :)

Mohaha jag fastnade i telefonen förut. Inte bokstavligen, men med personen i andra änden. Mamma. Först var det knäpptyst, ingen sa nåt, det kändes bara dumt att sitta där och vara tyst. Jag hoppas verkligen på att jag får sommarjobb, det är inte helt omöjligt. Jag tror att mina chanser att få ett är ganska stora faktiskt. Och då jävlar när ja får min lön. Då ska ja köpa en ny mobil! Min är cp cp cp. Förut gick det knappt att skjuta fram luckan. Sen så är det en massa andra fel på den, den stänger av sig 2-4 ggr på samma dag, sim kortet är inaktivt ibland och så startar den om sig bara sådär. Och ibland när folk försöker ringa mig så kommer inte samtalet fram.. Aldrig mer Sony ericsson!

Kommentarer
Postat av: Michelle

sv: tack ska du ha detsamma :)

2009-05-03 @ 23:46:50
URL: http://justenjoyit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0