Haha!

Jag dog förut.
Först var Elin å ja på hempan å solade lite. Efter en stund kom Sandra dit. Lite senare kommer det en stor bil med en massa turkar. Jag tänkte inget mer på det. Sen kom det fram några till oss "Sprechen deutsch?" Jag kan ju en del så jag sa ju ja.. Det skulle jag nog inte ha gjort xD De skulle ha hjälp med att få på maggot på en krok, de hade tänkt fiska vid bryggan, lyckat.. Sen bjöd en av dom oss på cigg. Efter ytterliggare en stund bad den ene av dem om mitt nummer :S De fick det inte. Sen frågade de om vi ville äta med dom ikväll. NEJ! Fast vi sa ja, man kan ju inte neka dom rakt upp i ansiktet det känns elakt.. Så vi skulle möta dom på bryggan halv 9, vi gick inte dit. Det var läskigt och konstigt xD Jag med min raggliga tyska och lite hjärnsläpp. Man får vara med om konstiga saker varje dag x) Det där var i en klass för sig.
Jag kan ju inte direkt återförklara denna upplevelse, det blir bara en massa babbel känner jag.

Kortfattat då: En tyskpratande turk vill ha hjälp med att få på maggot på kroken, bjöd oss på cigg, ville ha mitt mobilnummer och äta mat med oss ikväll xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0