Lördag

Idag är det lördag fast det känns som söndag och det var nån dag sen jag skrev. Jag har inte haft tid, vädret har varit underbart så jag har varit utomhus mestadels. Det är fint idag också, jag å Sandra ska på Helens snart, sen ska vi cykla till Dollar :) Fin vädret!
Man kan gå i shorts å linne i Strömsund nu + poäng på det!

Jaa, själv har man varit vaken sen 7 imorse.. Det var meningen att jag, Elin å micke skulle ha vart till Östersund idag, men så blev det inte. Av anledningen att Elin var trött eller nåt ;P

Och bara så att ni vet så att ni vet så kliar mitt vänstra ringfinger nåt så otroligt x) Skriv upp det, så har ni snart en hel bok med onödiga fakta om mig ;)

Och ja, jag ska fixa till mellanrummen som är runt headern, det ser lite dumt ut, men jag har inte haft ork. Och ork har jag inte nu heller, för nu ska jag ut i solen :)


Gillar du falska människor? Det gör inte jag, så håll dig borta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0