Söndag 2

Nu ska jag skriva lite om torsdan.

Idag var jag i Höljes på tävling. Vad ska man säga?
En Norska klagade på min skjutställning så att jag fick skjuta om station 2. Jag blev så otroligt förbannad, jag stod å skrek å trätade när jag sköt om den.. Jag är ju så kort i armarna så jag kunde ju inte stå så.. Jag fick kramp å allt.. Sen när jag hade kommit runt banan så ryckte en funktionär tag i mig. (inte bokstavligen men) Han började att babbla, vi har fått en protest på dig och din skjutställning, du är tvungen att stå i jaktskytteställning och det gjorde du inte på station 1. Jag svarade nånting.. Sen så sa han "eftersom att vi har fått en protest på din skjutställning så har vi tyvärr varit tvugna att ta bort dina poäng på första stationen" Och så sa han en massa mer. Han tyckte t.om synd om mig, men han var tvungen att göra så eftersom att hon klagade.. Han sa t.om att han tyckte att hon var kinkig, för det gör ju ingen skillnad att stå så som jag gör.. Men men.

Jaha tänkte jag.. Sen kom tårarna.. Jag sköt fullt på första stationen, där försvann mina poäng. Och min första plats, jag hade vunnit om inte Norskan hade protesterat mot min skjutställning. Så jävla surt!! Jag trodde att man skulle stå i jaktskytte ställningen om man sköt i senior och veteran klassen. Och inte i damklassen som jag skjuter i. Men ikke. Det är bra att de informerar om sånt innan tävlingen menar jag!

Det blev en besvikelse. Och Norskan vann, istället för mig. Bara för att de tog 20 poäng från mig. Fy fan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0