Söndag 3

Lite om lördan också.

Vanlig tävling i Ekshärad.
Kortfattat: Jag sköt bättre i ställning än vad jag gjorde i liggen. Fast det är ju ingen större ovanlighet för mig. Nånting är det ju som är fel..

Jag vill ha stocken.. Hoppas jag får den den här veckan, det är ju ingen omöjlighet, men man ska inte hoppas. För det blir ändå aldrig som man tänkt sig.

Efter tävlingen körde jag till Hagfors, det gick bra. Fast jag fick hjärtat i halsgropen ett tag. Jag körde i 80 på en 70 väg, och helt plötsligt blåser poliserna förbi mig fort som tusan. En jävla tur att de hade bråttom, jag hade inte sett dem i backspegeln eller nåt heller. Jag ska tänka mig för lite mer. Det är så lätt att hastigheten blir högre än vad man får.. :P

Kom hem runt 8 på kvällen, gjorde mat, klippte gräsmattan.

Mamma vet att jag har hål i tungan, trodde att hon skulle gå i taket, men det gjorde hon inte. Först var hon lite sur, sen sa hon att hon var besviken på mig, men det gick över ganska fort. Gött, nu slipper jag dölja den längre :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0