Söndag kväll

Nästan nyss kommit tillbaka till sörgård. Även kallat sÄrgård. Jag har varit hemma hos Elin och kollat på film och pratat lite, det var myyys :]

Jag är trött, faktiskt. Ska försöka lägga mig innan 12 idag, det kvittar för ja kan ändå inte somna..
Imorrn börjar dagen med samhälle halv 10, sen engelska och sen mattestugan, Ska göra kompletteringar.. Synd bara att det är på träningstiden.. Vi har tävling på tisdag så jag lär ju gå ner på kvällen å träna :)

Ska du också börja bli som mig? Värst vad jag är coooool

Kommentarer
Postat av: Elin

vem bli som du? :O

2009-05-11 @ 19:29:41
Postat av: schnabel

vad menar du med det sista? bli som du?:P är det jag:O:O

2009-05-11 @ 20:15:55
URL: http://schnaabel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0