Tisdag

Började med matte idag, ganska slapp lektion faktiskt.. Fick reda på att jag klarade kompletteringarna jag gjorde sist :)
Sen redovisade vi på geografin idag, det var nästan hemskt x)
På svenskan idag slapp jag undan, även fast jag var klar otroligt nog.
Sen var jag ut å sköt, det var kallt! Och det gick sådär, ibland gick det bra å ibland sämre. Men känslan känns ialf okej..
Jag hoppas att jag får stocken den här veckan..

Idag har jag fått kul post, mitt halsband har kommit :) Blev inte riktigt som jag hade tänkt mig men :P

Jag är cola sugen, jag vill ha cola!
Jag är inte beroende, bara lite.

Kommentarer
Postat av: Tonårsliv by Leonora - Back in the game again

sv; härligt :)

det är bra med mig :D

gör du då?

2009-05-26 @ 19:49:48
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/
Postat av: Tonårsliv by Leonora - Back in the game again

sv; haha, det gör jag med, degar i sängen bara xD

2009-05-26 @ 21:12:18
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0