Torsdag

Veckan har gått otroligt fort, det tycker vi om. Snart är det sommarlov :) Idag har vi haft halv friluftsdag, så har bara haft en lektion idag, samhälle. Sen hade jag HLR, jag å Elin var tvungen.. Sen var jag på mattestugan efter skolan, och jag tror att jag fattar så jag får hoppas det går bra till veckan så att jag klarar av skiten.

Imorrn har jag nationella i engelska B, reading å listening. Weeeei! Det kommer att gå pissdåligt..
Orkar man gå ner å skjuta sen? Kanske.. Tidsfördriv ialf.. Isf har ja tränat måndag, tisdag, onsdag och torsdag..
Får se vad som händer sen.

Dåligt med kommentarer på sista tiden.. Kommentera så att jag vet att ni lever åtminstone! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0