18 November

Idag slutade jag 11.20 för lärarna skulle ha nåt möte vid 2 så vi hade ingen lektion och jag har megalång hål innan :P
På historian gjorde jag nästan inget, läste första kapitlet på min bok som tydligen skulle vara utläst nästan :S haha! Sen på religionen skulle vi lämna in våra uppsatser och berätta lite kort vad dom handlade om. Jag gjorde det väldigt kortfattat, orkade inte :P

Sen fick jag å Sandra skjuts till dollar av Benny, så jag spenderade pengar på lite onödiga saker. Nu sitter jag här och kollar på time out, ganska kul x) Väntar på att det ska bli mat om 1,5 timme. Sen ska jag ner till skjuthallen och skjuta lite, sen ska jag packa. Åker hem 04.50 och är hemma över natten, sen åker jag till Göteborg på fredag och skjuter falling target SM under helgen, det ska bli kul!

Nu ska jag ut å peta bort snusen som sitter på mitt fönster, nån har ju jättekul med att kleta dit snus stup i kvarten..

Kommentarer
Postat av: sandra

ja dollar!!!!:) mohaha fy fasen va äckligt! jag fattar inte roligheten med detta? snus skall slängas i sopen!!

2009-11-18 @ 22:57:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0