Söndag 16.32

Sov bort halva dagen idag ungefär. Vaknade halv 2 av att telefonen ringde. Annars hade jag nog sovit längre.. Skönt att få sova länge ialf x) Har bara varit uppe i 3 timmar, så har inte gjort så mycket än, datanördat, ätit mat å så.
Vet inte vad jag ska göra sen, förmodligen inget. Ska skriva klart en sak så att man kan redovisa på samhällen imorrn, det är så tråkigt. Igen fantasi alls, vet inte vad jag ska ha för egna tankar heller, har inga, inte om det ämnet ialf! Usch.

Jag sitter och väntar, har väntat 1 timme och inte fått nåt svar. Du kanske inte har några pengar, det måste vara så..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tror du att du vet hur allt ligger till?

Tror du att samhället spelar med öppna kort?

Har du någon gång tänkt att vi kanske är lurade?



Kolla in min blogg: www.Nathaliie016.blogg.se



Titta på inlägget "ZEITGEIST - MOVIE"

Och se filmen, den är värd att se tro mig!



Ha det så bra!

2009-11-15 @ 16:37:59
URL: http://nathaliie016.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0