Torsdag

Orkade inte blogga igår.

Tänkte skriva lite om tisdagskvällen, 200 dagars!

Det var trevligt, kul att vara ute med en massa folk och att få se hur det hade klätt ut sig :D Köpte mig lite saker på krogen, det var ju ändå första riktiga ärliga utgång haha x) Blev lite sent innan man kom i säng, jag var väldigt jätte trött när klockan ringde på morgonen. Men kul var det ialf! :)

Igår onsdag:

Skola, till kvart över 3, sen var det ner till skjuthallen och skjuta en 40 skotts match, de 20 första hade jag till propaganda tävlingen, 193 blev det, hade en 9,9 på sista. Hade 5 st 9,9 totalt på hela 40 skottsmatchen. Lite irriterande. Sen efter skyttet gick jag till Elin, vi skulle ha fixat grejjer med till vårat PA men det blev aldrig så :P Ikväll ska Elin å Sandra fixa lite utan mig för jag har träning. Resten fixar vi imorrn efter skolan, allt måste vara klart och förberett innan lördag, julmarknad, undrar hur mycket vi får sälja :P

Nu sitter jag och har PA, har inte gjort så mycket, skrev i loggboken, sen hamnade jag här.

Efter skolan är det fys och skytte på schemat, sen måste jag skriva klart en uppsats som ska vara inlämnad imorrn.

Nu blev det ett långt inlägg, orkar inte skriva mer nu och min lektion slutar ändå snart.

Hejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0