Torsdag

Det går fort, imorrn är det fredag! :)

Jag måste göra nåt åt alla uppsatser som ska in, det är 3 stycken som ska vara inlämnade innan v.47 den som ska in närmast är historia uppsatsen som ska in på onsdag/torsdag.

Jag längtar inte till vecka 47, det är hur mycket som helst då..

Samhällsredovisning - Måndag
Religionsuppsatsen - Tisdag
Redovisning psykologi och historia uppsats - Onsdag

Sen på torsdagen åker jag hem, och på fredag åker jag vidare till Göteborg och skjuter falling target SM under helgen. Sen upp igen på måndag.
Underbar vecka.


Nu blev det visst ett inlägg om hur mycket jag borde plugga, jag börjar inte än. Det är jag för lat för.

Om 1 timme ska jag vara i skjuthallen och lyssna på när några pratar, jag som hade planerat annat..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0