Lördag

Nu sitter jag i Borås :) Har träffat majja och varit med henne under kvällen! <3 Imorrn är det meningen att vi ska på ett köpcenter och sen ska jag säga hejdå till henne :/ Kul att träffas igen ialf! <3

Sitter här å lyssnar på snarkningar, jag kommer inte att få sova nåt inatt -.- Och jag sov ju inget natten innan heller för då skulle man åka buss.. Stendöd jojjo på beställning, ingen som vill ha?

Har inte bloggat på ett tag, har inte orkat och hunnit med helt enkelt. Har inte hänt så mycket heller. Åkt buss, jävlats, åkt ännu mera bil och så. Najjjs.

Funderar på att gå ut en sväng och se, fast det vet jag inte om jag törs göra det själv x)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0