Måndag

Nu var det verkligen jättelänge sen jag bloggade, men jag har inte haft tillgång till dator när jag har varit i Kristianstad.

Det har gått bra, ialf 1 dag :) Sköt 184 i ställning, 1 poäng från pers..  Jag sköt en 5 i stå, det är ganska så surt. Jag hade 97 i ligg och 48  i knä så jag klagar inte, låg 4 inför finalen och slutade som 7. Jag var jättenervös innan jag skulle skjuta finalen, nästan vad som helst kan hända i en ställningsfinal så..
Fast nervositeten släppte när jag la mig ner och skulle börja skjuta haha :P
Den dagen är jag nöjd med!

Alla dagarna därnere har varit jättekul, skulle vilja göra det igen, nu på en gågn ;P Det blir inget mer korthåll för mig i år. Jag dumpade geväret med pappa så det är hemma nu.

Idag har jag tränat luft för första gången i år, det gick över förväntan bra. Jag fick ihop 383. Serierna blev 95 - 99 - 98 - 92
Den sista serien var onödig, men jag avslutade med 4 st tior :P

Ikväll har jag varit hos Elin, med Sandra. Trevligt :) Och jag råkade sova bort mötet som var på sörgård ikväll x)

Nu snart ska jag sova, har alldeles för många timmar att ta igen..

Nu blev det ett väldigt långt inlägg.


Säng säng säng sova sova sova

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0