Måndag

Igår pyntade vi Niklas rum, han vann skol-sm fält. Det blev jätte-fint HAHA :D Toms rum blev också fint :P Ska lägga upp bilder sen hade jag tänkt :P På kvällen hamnade jag hos Elin en stund, sen begav vi oss till Konsum å köpte dricka å chips, sen upp till micke å se film. Vi såg The Hangover (baksmällan) Den var najjs :P Sen gick jag till sörgård å kollade på mannen under trappan med Erik, sen började vi att kolla på svullo men såg inte klart. Kul att se reaktionerna när de kom tillbaka och såg rummen :D

Idag: 3 timmars samhälle, det gick ganska fort idag. Vi filmade, och det blev en massa skratt x) Nu är det mesta gjort, bara lite redigering kvar så. Sen gick jag å Elin på sibylla och köpte en fun-box. Skolans fisk är inte god.
Nu sitter jag och väntar på att klockan ska bli kvart i 1 så att jag dra ner till skjuthallen.

Efter träningen ska jag hem till Elin som fyller 18 idag :D Grattis min vän <3

Nu orkar inte jag skriva nåt mer. Återkommer sen!

Kommentarer
Postat av: Elin

tack älskling :D <3

2009-09-28 @ 21:16:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0