Måndag

Idag har jag varit hemma från skolan. När man knappt kan andas från näsan och när man inte har nån röst så är det inte så stor idé att gå tilll skolan tycker jag :P Och jag hörde att på den enda lektionen vi hade idag var utan lärare, 3 timmars samhälle ;) Så jag missade antagligen inte så mycket.
Var till sjukan förut, fick bekräftat att jag har halsfluss, fick pencillin mot det. Elin har smittat mig x) Fast förkyldningen är värre tycker jag, har ingen smak eller nåt. Håller på å hosta upp lungorna, men det är lugnt jag lever ;P

Det är JSM till helgen, måste vara frisk tills dess!
Åker hem på onsdag med, mellanlandar över natten bara, sen bär det av till Kristianstad :) Har bara 1 skoldag kvar denna veckan och det är imorrn, måste dit å ta ledigt, det har liksom inte blivit av x) Alltid ute i sista minuten.

Nu blir det mat, hejs!

Kommentarer
Postat av: johanna

ha en fortsatt bra dag. kika gärna in på min blogg.

2009-09-07 @ 18:36:12
URL: http://ljungbyflicka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0