Onsdag

Det känns som att det är torsdag, men det är det tyvärr inte. Haha, inte mycket plugg i skolan idag. På historia såg vi film, sen skulle vi skriva en uppsats. Jag har inte börjat än, men jag har kommit på ett ämne att skriva om ialf. Rasism. På religionen tog jag närvaro, sen gick jag därifrån. Mega-lång håltimme, 3,5 timme. Jag gick å åt med Elin, sen upp på sörgård å gjorde så lite som möjligt.
Fick igång Bonniers trafik skola 2009, så ska börja med det kanske, körkort!! :D

Sen på fysen blev det på med skridskorna, hockey bockey, och idioten blev det för hela slanten, det var kul :P

Ikväll har vi haft teambuilding, det var också rätt najjs :)


Nu ska jag kolla på när Benjamin mördar mitt tv-spel x)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0