Lördag 22.24

Idag har det varit tävling. Det kändes åt helvete och det gick ungefär likadant.. Allting tog till höger, jag tappade skotten dit.. Hittade inte in i ställningen. Hade ialf 10st tior på rad, så det är ju nåt positivt bland det negativa. Jag kan så mycket bättre, det gäller bara att få allt att stämma på samma gång..

Annars har jag inte gjort så mycket, Elin hade sightseeing med mig här i Ström HAHA! Väldigt givande ;) Har även klättrat i den lilla snöhögen utanför konsum, man blir aldrig för gammal för sånt :P

Nu snart ska jag faktiskt plugga, tror jag.. Måste vara klar med en uppsats till på måndag, och känner jag mig rätt så kommer det inte att bli så mycket gjort för mig imorrn..

Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0